Letar trädgård och stensättnings inspiration ..

 
 
 
Allmänt | |
#1 - - malincatrin:

Oh vad roligt. Dela gärna med dig med tips och inspiration sen.. Själv får vi vänta med utsidan till nästa år.. Om vi inte får en grym höst i år igen..

Svar: Absolut, det kommer mer uppdatering här sen när man väl har bestämt sig och satt igång med trädgården :) Fint erat hus blir med förresten :) kul att följa andra på samma resa :) /Emelie
Emelie&Jocke

#2 - - Malou:

Uhh.. jag med! Tycker det är jättesvårt att föreställa sig vad som kommer bli bra och alla trädgårdar är ju så olika. Men det ger sig väl till slut! =)

Svar: Jag håller med, hur svårt som helst.. o som sagt väääldigt mycket att välja bland. Krävs en hel del tips o råd från andra också känner jag :) så hör av dig om du har några bra tips Malou :) det behövs!! hehe!. /Emelie
Emelie&Jocke

#3 - - Maria (mamma):

Jag är säker på att ni fixar det både ni Jocke o Emelie och Anders och Malou.

#4 - - Anonym:

Jag säger bara en sak, Pinterest! Kolla in trädgårsbilder där. Jag har lyckats lägga mååånga timmar på den appen och det ångrar jag verkligen inte :)

Lycka till med trädgårdsbuygget!

Svar: Tack så jätte mycket! Toppen ju :) Känner att det kommer bli många timmar där :)/Emelie
Emelie&Jocke

Upp